Πάρος: Η τουριστική ροή σε υψηλά επίπεδα και μετά το φθινόπωρο
- Η συμβολή του τουρισμού στην οικονομία
«Στη χώρα μας είναι καθολική η αναγνώριση της συμβολής του τουρισμού στην ανάπτυξη της οικονομίας. Κατά γενική ομολογία, ο τουρισμός, η λεγόμενη ήπια ισχύς της χώρα μας, συνέβαλε καθοριστικά στην αντιμετώπιση των δυσκολιών στις πιο δύσκολες συγκυρίες για την ελληνική οικονομία. Συγκεκριμένα, τα 10 χρόνια της οικονομικής κρίσης, εκτός από 135 δις ευρώ, ήρθαν 250εκ. επισκέπτες οι οποίοι είχαν πολύ καλή εμπειρία, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για τη φήμη της Ελλάδας.» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Δήμαρχος Πάρου.
- Πάρος: Ένας κοσμοπολίτικος προορισμός
Όσον αφορά δε εμάς τους Κυκλαδίτες, ο τουρισμός αποτελεί τον οικονομικό μας πνεύμονα.
Στο πλαίσιο αυτό, η Πάρος, ένα παραδοσιακό Κυκλαδονήσι και ταυτόχρονα ένας από τους πιο κοσμοπολίτικους προορισμούς παγκοσμίως, συμβάλλει ιδιαίτερα στη γενικότερη οικονομική δραστηριότητα και στο ΑΕΠ της χώρας χάρη στον τουρισμό, καθώς και στην ενίσχυση του διεθνούς κύρους της. - Η τουριστική ροή του φετινού καλοκαιριού
Στο πλαίσιο αυτό, διανύσαμε μια ακόμα εντυπωσιακή σε επισκεψιμότητα καλοκαιρινή περίοδο που ξεπέρασε κάθε προσδοκία ακόμα και από τη χρονιά ρεκόρ του 2019. Αξίζει να αναφερθεί ότι ο φετινός Ιούνιος ήταν ο καλύτερος από πλευράς αφίξεων μέχρι σήμερα για το νησί. Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, η τουριστική ροή αναμένεται να διατηρηθεί και πέραν του φθινοπώρου, καθώς η Πάρος αποτελεί έναν βιώσιμο τουριστικό προορισμό για όλον τον χρόνο με πλήθος επιλογών και δραστηριοτήτων για όλες τις εποχές.
- Το μέλλον
Για το μέλλον, επόμενο βήμα είναι η στρατηγική οργάνωση του τουρισμού με ορίζοντα το 2030, βασισμένη σε δύο άξονες: τη χωρική και την χρονική επέκταση του, με όρους αειφορίας και βιωσιμότητας. Ειδικότερα, το μοντέλο ήλιος και θάλασσα έχει κορεστεί και πρέπει πλέον να εμπλουτιστεί καθώς πια οι επισκέπτες αναζητούν μία ολοκληρωμένη εμπειρία.
- Η Εθνική στρατηγική για τον τουρισμό
Στο πλαίσιο αυτό, η υλοποίηση της Εθνικής Στρατηγικής για τον τουρισμό, με την αναβάθμιση του προϊόντος που προσφέρουμε, την έμφαση στην εξωστρέφεια , τις συνέργειες, τη δημιουργία σύγχρονων υποδομών, την ενίσχυση της ψηφιακής μεταρρύθμισης και την πράσινη ανάπτυξη οφείλουν να καθοδηγούν τις ενέργειες όλων των εμπλεκόμενων φορέων στην τουριστική βιομηχανία, με στόχο την ενίσχυση της προστιθέμενης αξίας του τουρισμού και την περαιτέρω ανάπτυξη των ποιοτικών του δεικτών.»