Τι αναφέρει μελέτη του διεθνούς δικτύου συμβούλων δημοσίων σχέσεων Travel Lifestyle Network (TLN).
Ταξίδια: Το διαδίκτυο και τα social media διαμορφώνουν τις αποφάσεις.
Οι υπολογιστές, το Διαδίκτυο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η συνδεσιμότητα έχουν αλλάξει τους τρόπους που γίνονται τα ταξίδια, χωρίς να έχουμε καν αρχίσει να τους καταλαβαίνουμε.
Αυτό αναφέρει μελέτη του διεθνούς δικτύου συμβούλων δημοσίων σχέσεων Travel Lifestyle Network (TLN)
Ταξίδια: Οι προκλήσεις του μέλλοντος
Μετά από δύο και πλέον χρόνια περιορισμών και lockdowns λόγω COVID, η διάθεση για ταξίδια και η ανάγκη για αναπλήρωση του χαμένου χρόνου είναι διάχυτη.
Οι προτιμήσεις κάθε γενιάς
Για τους επαγγελματίες της βιομηχανίας των ταξιδιών αυτό που έχει σημασία είναι το προφίλ των ανθρώπων που ετοιμάζονται να ταξιδέψουν.
Ειδικότερα:
Ο εκπρόσωπος της γενιάς που έχουν γεννηθεί ανάμεσα στο 1946 και το 1964 προέρχεται κυρίως από ανεπτυγμένες χώρες-κοινωνίες, είναι περιπετειώδης, εύπορος και μορφωμένος, με υψηλές προσδοκίες ευκολίας και άνεσης. Είναι πολύ πιθανό να έχουν συντάξει μια λίστα επιθυμιών καθώς πιστεύουν ότι έχουν δουλέψει σκληρά όλη τους τη ζωή και τώρα θέλουν να εξερευνήσουν. Μεγάλο μέρος του ταξιδιού τους θα περιλαμβάνει επισκέψεις στην οικογένεια ή μπορεί να περιλαμβάνουν παιδιά ή εγγόνια στα σχέδιά τους. Θα είναι έτοιμοι να ξοδέψουν για πολυτέλεια ή απόλαυση και άνεση, ειδικά για φαγητό. Παρόλο που ενδιαφέρονται για την περιπέτεια, θα εξακολουθούν να θέλουν διαβεβαιώσεις ασφάλειας και άνεσης. Είναι απίθανο να ταξιδέψουν μόνοι τους, πιθανότατα ως ζευγάρι. Πολλοί θα ταξιδέψουν με τα εγγόνια. Τα ταξίδια τους θα είναι προγραμματισμένα και δομημένα. Είναι πολύ πιθανό να θέλουν να βασιστούν σε ένα μέρος και να εξερευνήσουν τις γύρω περιοχές με εξαιρετικό φαγητό, ψώνια και αξιοθέατα ψηλά στη λίστα.
Ο πελάτης ταξιδιού γεννημένοι μεταξύ 1965-1980 είναι ένας ώριμος επαγγελματίας, μορφωμένος και εύπορος. Τακτοποιούνται με οικογενειακές και σχετικά συντηρητικές αξίες. Θα επικεντρωθεί κυρίως στα ταξίδια εσωτερικού. Πολύ πιθανό να επιλέξουν ομαδικά ταξιδιωτικά πακέτα και να επικεντρωθούν σε οικογενειακές δραστηριότητες. Είναι πρόθυμοι για εκδρομές και προκρατημένα πακέτα -για να αποφύγουν τις οικογενειακές διαμάχες στη λήψη αποφάσεων- και συχνά νοικιάζουν ένα σπίτι για οικογενειακές διακοπές.
Λιγότερο εύπορος αλλά πιο πολυπολιτισμικός, αυθόρμητος, μορφωμένος και ανοιχτόμυαλος, οι πελάτες της γενιάς που είναι γεννημένοι μεταξύ 1980-1996 είναι πιθανόν να ταξιδεύουν μόνοι τους και θα είναι πάντα… οn line. Συχνά εργάζονται εξ αποστάσεως ενώ ταξιδεύουν και είναι επίσης πιθανό να μοιράζονται τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες με το δίκτυό τους. Xρησιμοποιούν τοπικά μέσα μεταφοράς και φθηνά καταλύματα, όπως καταφύγια για ταξιδιώτες και ξοδεύουν χρήματα σε εμπειρίες και περιπέτειες. Είναι πιο πιθανό να μετακινηθούν από μέρος σε μέρος σε αναζήτηση περιπέτειας. Αλλάζουν τα σχέδιά τους σε σύντομο χρονικό διάστημα. Τείνουν να ξοδεύουν χρήματα υπεύθυνα και προτιμούν την εξατομίκευση. Συχνά παίρνουν αποφάσεις με βάση τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.