Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω την κράτηση μου;

Απευθείας στο γραφείο μας: Όθωνος Αμαλίας 12 Ferry Center – G. Telonis Ltd , είτε μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας: 2610634000, είτε μέσω e-mail: [email protected]

Τι έγγραφα πρέπει να έχω μαζί μου πριν ταξιδέψω;

Για χώρες εντός ευρωπαϊκής ένωσης διαβατήριο, ή ταυτότητα νέου τύπου με λατινικούς χαρακτήρες.Για χώρες εκτός ευρωπαϊκής ένωσης χρειάζεται διαβατήριο με λήξη minimum 6 μήνες μετά την πραγματοποίηση του επικείμενου ταξιδιού με κενές σελίδες ισάριθμες των χωρών που θα επισκεφτούν καθώς και visa για χώρες Αμερικής, Ασίας, Αυστραλία, Ανταρκτική.

Πώς εκδίδω βίζα;

Το γραφείο μας αναλαμβάνει έκδοση visa για επικείμενο ταξίδι πελατών μας.

Πού μπορώ να ταξιδέψω μόνο με την ταυτότητα μου;

Σε χώρες της Ευρωπαϊκής ένωσης εφόσον είναι με λατινικούς χαρακτήρες.

Θέλω να πραγματοποιήσω οργανωμένο ταξίδι αλλά δεν θέλω να ακολουθήσω το πρόγραμμα. Μπορώ;

Υπάρχει η δυνατότητα να μην ακολουθήσει κάποιος το πρόγραμμα σε οργανωμένο ταξίδι κατά τη διαμονή σε συγκεκριμένη τοποθεσία. Σε αλλαγή πόλης ή χώρας θα πρέπει να ακολουθήσει το υπόλοιπο γκρουπ.

Πόσες αποσκευές μπορώ να έχω στο ταξίδι μου;

Για ακτοπλοϊκά ταξίδια ο κάθε επιβάτης δικαιούται να μεταφέρει 2 χειραποσκευές 25 kg η κάθε μία χωρίς χρέωση. Για αεροπορικά ταξίδια ο επιβάτης μπορεί συνήθως να έχει 1 χειραποσκευή 8 kg χωρίς χρέωση και όσες αποσκευές επιθυμεί με χρέωση. Για ομαδικά οργανωμένα ταξίδια (αεροπορικά) ο κάθε επιβάτης έχει συνήθως δωρεάν 1 χειραποσκευή 8 kg & 1 αποσκευή 23 kg. Επιπλέον αποσκευές είναι κατόπιν χρέωσης.

Τι ειδικές παροχές έχουν τα άτομα με ειδικές ανάγκες;

Σε ακτοπλοϊκά εισιτήρια γραμμών εσωτερικού έχουν έκπτωση 50% (η έκπτωση χορηγείται με την επίδειξη την κάρτας με αναπηρία 80% και άνω) καθώς και των συνοδών, όπου χρήζουν συνοδούς. Στη γραμμή της Αδριατικής παρέχεται βοήθεια επιβίβασης/αποβίβασης και αναπηρικό αμαξίδιο βάσει διαθεσιμότητα καθώς και ειδικά διαμορφωμένες καμπίνες για άτομα με κινητικές αναπηρίες. Σε αεροπορικά ταξίδια παρέχεται βοήθεια έπειτα από επικοινωνία με την εκάστοτε αεροπορική εταιρία και συνήθως με οικονομική επιβάρυνση.

Υπάρχουν εκδρομές για οικογένειες με παιδιά;

Υπάρχουν πακέτα με προσφορές για οικογένειες με παιδιά (απευθύνεστε στο γραφείο μας για να σας προτείνουμε τις υπάρχουσες προσφορές).

Έχω ταξιδιωτική ασφάλεια;

Σε όλα τα ομαδικά οργανωμένα ταξίδια περιλαμβάνεται ταξιδιωτική ασφάλεια.Σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια μπορούμε να προσφέρουμε ταξιδιωτική ασφάλιση με επιπλέον χρέωση.

Έχω δικαίωμα ακύρωσης του ταξιδιού και επιστροφής χρημάτων;

Ακτοπλοϊκά: τα εισιτήρια μπορούν να μεταφερθούν για άλλη ημερομηνία ή προορισμού εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα στο επιθυμητό δρομολόγιο. Ακύρωση των εισιτηρίων γίνεται στο γραφείο μας με μερική ή και ολική επιστροφή χρημάτων ανάλογα με τους κανόνες ακύρωσης που ισχύουν κατά τη χρονική περίοδο του ταξιδιού. Εισιτήρια που υπάγονται σε ειδικές προσφορές ενδέχεται να μην μπορούν να ακυρωθούν ή να μετατραπούν.

Αεροπορικά: δεν ακυρώνονται με ολική επιστροφή χρημάτων και οι αλλαγές τους επιβαρύνονται με επιπλέον χρέωση.

Υπάρχουν εκδρομές για συγκεκριμένα ηλικιακά γκρουπ;

Υπάρχουν εκδρομικά οργανωμένα ταξίδια με προσφορά για άτομα άνω των 50 ετών.

 

Όλα τα εισιτήρια είναι ονομαστικά και δεν μεταβιβάζονται σε άλλα άτομα.

Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να επικοινωνείτε με το γραφείο μας για όλα τα παραπάνω.